- ინტეგრირებული გაკვეთილი (ბუნება, ისტ) თემაზე ,,ეკოსისტემები“. პედაგოგები: თოლორაია მედეა, არწივიძე ხათუნა. მოსწავლეებმა წარმოადგინეს ეკოსისტემების მრავალფეროვნება, იმსჯელეს ეკოსისტემებში კვებითი ურთიერთობის ფორმებზე, ბიოტური-აბიოტური ფაქტორების ურთიერთკავშირზე. PowerPoint-ის გამოყენებით შექმნეს საინტერესო ანიმაციებიჭაობის, ტყის, ზღვის, უდაბნოს ეკოსისტემებზე.
გაკვეთილის გეგმა:
ანიმაციები:
------------------------------------------------------------------------ ინტეგრირებული გაკვეთილი (ბუნება, ისტ) თემაზე „ნოტიო ტროპიკული ტყეები. პოლარული რეგიონები“. პედაგოგები: თოლორაია მედეა, არწივიძე ხათუნა. მოსწავლეებმა წარმოადგინეს პრეზენტაციები შესაბამის თემებზე, შექმნეს საგანმანათლებლო თამაში ,,მოგზაურობა ტროპიკულ და პოლარულ ზონებში“, გაკვეთილზე გამოყენებული იყო აქტივობები შემდეგ პროგრამებში: Ms Word, Microsoft Research AutoCollage, Ms Interactive Classroom.
ფოტო მასალა
----------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------
- ინტეგრირებული პროექტ-გაკვეთილი (ბუნება ხელოვნება, ისტ) თემაზე ,,ნივთიერებები ჩვენ ირგვლივ, ყველაფერი მცენარეებით იწყება“. პედაგოგები: თოლორაია მედეა, არწივიძე ხათუნა, ღვალაძე გიორგი. მოსწავლეებმა იმუშავეს და მოამზადეს პრეზენტაციები თემებზე: ,,პლასტელინი“, ,,ქაღალდი“, ,,თიხა“. გაკვეთილზე წარმოადგინეს ჯგუფების შესაბამისი მასალებისგან დამზადებული კვებითი ჯაჭვი.
გაკვეთილის გეგმა
ფოტო მასალა
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- ,,მოგზაურობა ზღაპრულ სამყაროში" (ინტეგრირებული გაკვეთილი 1 კლასი ქართული,მათემატიკა,ისტ).
- ,,რა ვიცით კომპიუტერის შესახებ" (შემაჯამებელი გაკვეთილი VI კლასი)
- VI კლასის შეხვედრა სახლმძღვანელოს ავტორ ჯემალ გოჯიაშვილთან.
- ,,სტუმრად ბიძია თომასთან" (ინტეგრირებული გაკვეთილი
- მთელი, ნახევარი-ფერთა მრავალფეროვნება (ინტეგრირებული გაკვეთილი 4 კლასი, მათემატიკა-ისტ).
Комментариев нет:
Отправить комментарий